loading...
shahrara

شهرآرا بازدید : 18 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)
در حضور 12 هزار تماشاگر، مشکی پوشان به جمع 8‌تیم برتر جام حذفی کشور راه یافتند ،گردباد ابومسلم صبا را برد

عصر اولین روز زمستان‌‌ هوای مشهد بعد از چند روز سرمای کشنده مطبوع و دلپذیر بود. پیروزی ابومسلم در مرحله قبل جام حذفی، رایگان بودن بازی و حضور یک تیم خوب لیگ برتری در مشهد بعد از مدت‌ها چیزی حدود 12‌هزار تماشاگر را به استادیوم ثامن کشانده بود. مشکی‌ها که یک‌بار قهرمانی در جام حذفی را در این ورزشگاه به صبا تقدیم کرده بودند، دیروز در قواره یک تیم بزرگ ظاهر شدند و با شکست صبا که یکی از نمایندگان امسال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، هم انتقام شکست فینال 84 را گرفتند و هم نشان دادند جای فوتبال خراسان رضوی در سطح اول کشور خالی است. در این بازی شاگردان ‌هادی برگی‌زر فکورانه ظاهر شدند و با اتکا به قدرت تماشاچیان همه حربه‌های تاکتیکی حریف را خنثی کردند. هیجان تماشاگران چنان نیرویی به بازیکنان ابومسلم داده بود که دیگر هیچ نشانی از یک‌ تیم دست‌و‌پا‌بسته لیگ یکی نداشتند. ابومسلمی‌ها دیروز آ‌ن‌قدر خوب و با اعتماد به نفس بازی کردند که اگر کسی از بیرون مي‌آمد به سختی مي‌توانست تشخیص بدهد كه کدام‌یک از این دو تیم، لیگ برتری نیستند!
گزارش بازی
ابومسلم مشهد با پیروزی 2 بر یک در وقت‌های اضافه برابر صبای قم جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی را کسب کرد.در این مسابقه که با قضاوت سیداحمد صالحی برگزار شد، دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند، اما در وقت‌های اضافه فرزاد حمیدی(101) و یونس شاکری(115) برای ابومسلم و مسعود حق‌جو(113) برای صبا گل‌زنی کردند. ضمن اینکه مجید حیدری، بازیکن تیم صبای قم در دقیقه‌119 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. جواد ضیغمي‌ از تیم ابومسلم و فرید بهزادی، سعید لطفی و میلاد نوری هم از تیم صبای قم در این بازی کارت زرد گرفتند. ابومسلم که در مرحله گذشته جام‌حذفی پیکان را شکست داده بود، با این پیروزی به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد و در این مرحله به مصاف برنده دیدار گهر دورود و استقلال تهران می‌رود.
برگی‌زر: نشان دادیم جای ابومسلم لیگ یک نیست
سرمربی تیم فوتبال ابومسلم پس از پیروزی برابر صبای قم گفت: این بازی و حضور پرشور تماشاچیان نشان داد جای ابومسلم در لیگ یک نیست و این تیم باید در لیگ برتر باشد. هادی برگی‌زر که در کنفرانس خبری پس از بازی حضور یافته بود با تقدیر از بازی خوب بازیکنانش افزود: تیم ما از موقعیت‌های خود در وقت‌های اضافه بهتر از حریف استفاده کرد، ولی اگر بازیکنانم هوشیار بودند در همان وقت قانونی بازی هم مي‌توانستیم صبا را شکست دهیم. وی ادامه داد: البته صبا انصافا در نیمه دوم بهتر از ما بازی کرد و چند موقعیت خوب هم داشت که خوشبختانه به گل نرسید. برگی‌زر با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قوت صبا را شناسایی کرده بوديم، اظهار داشت: ما با برنامه‌ریزی در این بازی ظاهر شدیم و مي‌دانستیم صبا در چه نقاطی قدرتمند است و در چه مناطقی ضعف دارد. سر‌مربی ابومسلم با تاکید بر اینکه جایگاه این تیم حضور در لیگ برتر است نه لیگ آزادگان، تصریح کرد: در حال حاضر شناخت خوبی از تیم پیدا کرده‌ام و مطمئن باشید در آینده روزهای بهتری در انتظار ابومسلم است. وی ادامه داد: البته در چند پست نیاز به بازیکن داریم که امیدوارم در نیم فصل دوم با خرید چند بازیکن جدید مشکلات تیم بر طرف شود. برگی‌زر در باره حریف مرحله بعد ابومسلم در جام حذفی نیز گفت: بازی گهر دورود و استقلال عقب افتاد و ما هنوز نمي‌دانیم با چه تیمي ‌بازی داریم، اما در هر حال از هیچ حریفی ترس نداریم و در هر مسابقه برای پیروزی به زمین مي‌رویم. وی در پایان با تقدیر از حضور تماشاگران در این دیدار خاطر‌نشان کرد: حضور هواداران در بازی امروز به ما قوت قلب داد و بازیکنان با تعصب بیشتری بازی کردند. با این تماشاگران واقعا حیف است که ابومسلم در لیگ برتر نباشد.
حاشیه‌های بازی:
سرمربی صبا پس از حذف تیمش حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد. مرفاوی زمانی که برای مصاحبه به اتاق کنفرانس رفت و مشاهده کرد برگی‌زر مشغول گفتگو با خبرنگاران است به حالت قهر برگشت و گفت چون ما ميهمانیم اول با من باید مصاحبه مي‌کردند. اصرار خبرنگاران برای راضی کردن مرفاوی به نتیجه‌ای نرسید و او یک‌سره به رختکن رفت‌. سرمربی صبا در ادامه کارهای عجیب خود در رختکن هم پشت به بازیکنان و رو به دیوار نشست. این همه در حالی بود که سهراب بختیاری‌زاده با پرخاش و به کار بردن الفاظ زشت اجازه نمي‌داد کسی به رختکن تیمش نزدیک شود!
هادی اصغری که دیروز با وجود بستن بازوبند کاپیتانی کم‌فروغ بود، هنگامي‌که با تابلوی تعویض مواجه شد و جایش را به محمد منصوری داد در اعتراض به این حرکت سرمربی تیم، گرمکن خود را به سمت دیگری پرتاب کرد‌.
پس از گل دوم ابومسلم حاشیه‌های بازی آغاز شد و مجید حیدری در یکی از صحنه‌ها با ضربه مشت غلامعلی‌تبار را از ناحیه بینی مصدوم کرد تا اخراج شود.
در دقایق پایانی بازی بهمن طهماسبی که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود، روی یک توپ هوایی مصدوم شد و در حالی که بازی در نقطه دیگری جریان داشت، تقریبا غش کرد! از آنجایی که این اتفاقات مقابل نیمکت ذخیره‌های ابومسلم روی داد برگی‌زر اولین کسی بود که خود را به وی رساند و نگذاشت به زمین بیفتد.
در بازی دیروز مسئول توپ‌جمع‌کن‌ها عوض شده بود و توپ‌جمع‌کن‌های کنار زمین در کوتاه‌ترین زمان ممکن توپ‌ها را مي‌رساندند که بهانه دست حریف ندهند.
حمید معصومیان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 1,983